תחשוב איך אתה תורם לארגון בדרך בה אף אחד לא ביקש ממך והגדיר לך. דבר לטובת הארגון עם אנשים מחוץ לארגון, תרום לגיבוש יוזמות חדשות ושת"פים ושתף את המנהל שלך ברעיון מקורי ומוצלח שכבר התחלת לקדם.
מיומנויות=מוכנות 🎯
רוב העובדים משתדלים לבצע את המשימות המוטלות עליהם בהצלחה, ולהגיע ליעדים בעמל והשקעה בארגון בו הם עובדים אבל אנשים שמתקדמים בעבודתם יודעים שהם ,צריכים לא רק לחזק את המדרגה עליה הם ניצבים כיום, אלא גם להכין את היסודות לתפקיד הבא, לאחר שתדעו מה התפקיד הבא שאליו תרצו להגיע הגדירו תקופת זמן בה תתקדמו בכל יום לעבר המטרה, לימדו את תחומי האחריות, אופן ביצוע המשימות, וכל פרט קטן חשוב בתפקיד, תתקרבו לאנשים שיכולים לסייע לכם והשתדלו להיות טובים מהם כדי שברגע שיהיה קידום או שהם יעזבו אתם תהיו הבאים להחליף אותם.
הכנה מראש=תפיסת הזדמנות
מומלץ להכין מכתב דמו לראיון בו תפרטו כמה נקודות שחשובות לכם. קידום יכול לתפוס אתכם לא מוכנים! בכל יום מחכות הזדמנויות כמו היקלעות למעלית עם מנהל בכיר עלולה להישמע כמו סיוט עבור רבים – אבל אנשים שמתקדמים במקום העבודה ממתינים להזדמנות הזו בקוצר רוח הכינו מספר נקודות קצרות לשיחה מראש, וזכרו לציין תמיד את השם שלכם ואת המחלקה בה אתם עובדים.
חנפנות=התקדמות 🎁
עובד שמביא למנהל שלו שי לחג, מתעניין ומתדיין עמו מעבר לזמן המוקצב הממוצע לכל עובד, אינו בהכרח חנפנות, אלא יחסי עובד-מעסיק טובים לוודאי אך כאשר זה עובר אתה גבול ירגישו את זה הן העובדים והן המנהל כאחד יכול להיות שאתם באמת מעריכים את המנהל ,אך הקולגות יכולים לראות זאת בעין צרה ואף לקנא בחשש שאתם עושים זאת על מנת להתקדם .עשו הכל בטעם טוב.
מנהל מרוצה=כולם מרוצים
זהו אחד הטיפים החשובים ביותר שאכתוב במאמר זה מנהל מרוצה משרה אווירת ביטחון לכל העובדים, כולם מרוצים.
כיצד להגיע לפוזיציה הזאת?
נסו להסתכל על המטלה שלפניכם לא רק דרך העיניים שלכם אלא גם דרך עיני המנהל שלכם. הרי הוא יעבור על מה שביצעתם בתום המשימה עשו את הדברים בדרך שהוא היה רוצה שהם ייעשו, כך לא יהיה לו מה לבקש מכם לשנות השתדלו תמיד להבין מה המטרה של המעשים שלכם ומתי אמורה להתחיל המשימה הבאה בסדר העדיפויות הנכונות לארגון.