אל תאחר
לא נעים לראות את העובדים הוותיקים מרימים לכם גבה, לפחות בשבועות הראשונים עשו הכל על מנת להגיע בזמן, רושם ראשוני לא ניתן לעשות פעמיים, איחור זה דבר שתלוי אך ורק בכם, לכן תמנע את הטעויות שיש לך שליטה עליהן.
אל תחפור
במקרים מסוימים העובד הקודם מסיים לעבוד בטרם נמצא לו מחליף, לא נעים לראות את העובדים הוותיקים מרימים לכם גבה, והפעם כששיגעת אותם עם שאלות רבות, זכור שגם להם יש את העבודה שלהם ולא כל אחד אוהב ללמד ולחפוף. מומלץ לרכז את השאלות ולבקש מהמעסיק כבר ביום הראשון שימנה לך מישהו שיחפוף אותך ותוכלו לשאול אותו בלבד.
אל תתלונן
במקביל לצבא, כאשר מגיע חייל חדש מצופה ממנו להיות חדור מוטיבציה וכוח, אך בתכל׳ס כמו בחיים, הם לא יודעים כמה עובר עליך ועדיין לא מומלץ להתלונן כבר על ההתחלה, משום שזה נותן לעובדים הוותיקים הרגשה שהגיע תינוק בכיין והמצב רק ילך ויחמיר.
אל תשנה
לכל מקום עבודה יש נהלים וכללים משלו, ולכן חשוב ללמוד את העבודה כפי שהיא מתבצעת במקום החדש, בטרם מנסים לשנות אותה. זה אמנם טבעי שנרצה לנסות להצליח יותר מהעובד הקודם, אך עדיף להפנים בשלב הראשון את שיטת העבודה של קודמכם, ורק לאחר תקופת למידה וצבירת ביטחון, להעז ולהציע רעיונות לשיפור משלכם למערכת.
אל תגזים
כבר דיברתי על העובדים הוותיקים? אתה לא יכול לדעת עד כמה הם קרובים למעסיק החדש שלך, לכן לא כדאי לדבר עליו מאחורי הגב. תשמור על הכבוד של כולם ותהיה זהיר במילים, דעות קדומות ושפה רהוטה. אתה לא רוצה לפתוח חזית מול עובדת שנעלבה ממך כבר בשבוע הראשון ותיצור אנטי כלפיך מצד חברותיה. לכן תדמיין שאתה צועד על גשר צר וכל צעד לא נכון יוביל למקומות שלא רצית להגיע אליהם מלכתחילה.